Perspekti - GFS Research Ltd Call Center Shėrbime Biznesi Tirane
Teksti kėkues ėshtė gabim.
Teksti kėkues ėshtė gabim. Ju lutem pėrdorni vetėm shkronja dhe numra pėr tekstin kėrkues.
Kategoritė
Komenti nuk u shtua
Komenti juaj nuk u shtua. Ju lutem kontrolloni komentin dhe provojeni pėrsėri.
Komenti u shtua
Komenti juaj u shtua dhe do jetė i dukshėm automatikisht.
Kompania/biznesi u dėrgua me email
Detajet e biznesit janė dėrguar me email tek emaili i zgjedhur nga ju.
Kompania/biznesi nuk u dėrgua me email
Detajet e biznesit nuk janė dėrguar me email tek emaili i zgjedhur nga ju. Ju lutem provojeni pėrsėri ose kontaktoni Perspekti.
Dėrgoja shoqėrisė
Ju lutem shtoni emailin tuaj dhe emailin e shoqėrisė dhe detajet e kėtij biznesi do ju dėrgohet shoqėrisė juaj nga Perspekti.
Email juaj:
Email i shoqėrisė:
Kompania/biznesi nuk mund tė dėrgohet.
Ju lutem kontrolloni emailin dhe provojeni pėrsėri. Nėse keni probleme kontaktoni Perspekti.

GFS Research Ltd

Industritë që GFS Research Ltd përfshin

Call Center, Shėrbime Biznesi

Detajet e kontaktit

info@gfsresearch.com
+355692138991

Adresa

Rruga e Liqenit te Thate, Kopshti Zoologjik, Tirane
893 shikime

Përshkrimi

GFS Research e una societa innovativa creata nel 2010 a Tirana con lo scopo di offrire servizi a distanza per una clientela internazionale. I servizi principali sono indagini CATI, CAWI e CAMI, cioe indagini, sondaggi d'opinione e ricerche di mercato svolte tramite telefono, web e tramite telefono cellulare.

GFS Research e' stata creata come societa nel 2010, ma questo dopo una lunga esperienza in un precedente call center con sede a Tirana (Global Telekomunication Services fondato nel 2006, uno dei primi a Tirana). La precedente societa era un call center con un ampia gamma di servizi, telemarketing, appuntamenti, televendita, inbound e sondaggi/ricerche di mercato; dopo questa esperienza, abbiamo deciso di focalizzarci su un unico servizio, le indagini CATI e CAWI.
Lo staff attuale comprende lo staff della precendente societa e tutto il suo know how, ma non solo, perche durante gil anni altri giovani di talento sono entrati nella nostra societa.
Le difficolta economiche della UE durante gli ultimi anni, hanno velocizzato il processo di offshoring/outsourcing verso paesi come l'Albania, con costi di lavoro bassi, e una tassazione molto sotto la media UE. Infatti durante gli ultimi anni a Tirana sono stati aperti decine di call center, principalmente da parte di societa italiane del settore che hanno deciso di delocalizzare. Nei prossimi anni molte altre faranno questo passo, in parte obbligatorio, a causa della globalizzazione dell'economia.
Il nostro obiettivo per i prossimi anni, e venire incontro a questo processo di globalizzazione facendo il modo che l'offshoring/outsourcing di un call center a Tirana o in Albania in generale, sia piu semplice e veloce e con costi piu bassi. Questo specializzandoci sempre di piu in questo servizio, migliorando la tecnologia a disposizione e integrando tutti i servizi sul web (cloud computing) per fare in modo che l'uso sia semplice e veloce... da qualsiasi parte del mondo lo si utilizzi.

Kompani dhe biznese tė ngjashme


Komentet (0)

Kontrolloni emrin dhe provojeni pėrsėri.
Kontrolloni vendodhjen dhe provojeni pėrsėri.
Kontrolloni komentin dhe provojeni pėrsėri.
Fjalėkalimi nuk ėshtė i saktė. Shkruani fjalėkalimin siē shihet nė fotografi dhe provojeni pėrsėri.
Shtoni komentin tuaj


Emri:
Vendndodhja:
Komenti:


Ju keni edhe 1000 karaktere


Shkruani fjalėn qė shikoni nė fotografi
=WU?Z

Sharje dhe gjuhė agresive nuk lejohen nė Perspekti.