Proēesi i zhvillimit tė programeve
Teksti kėkues ėshtė gabim.
Teksti kėkues ėshtė gabim. Ju lutem pėrdorni vetėm shkronja dhe numra pėr tekstin kėrkues.
Kategoritė
Komenti nuk u shtua
Komenti juaj nuk u shtua. Ju lutem kontrolloni komentin dhe provojeni pėrsėri.
Komenti u shtua
Komenti juaj u shtua dhe do jetė i dukshėm automatikisht.

Proēesi i zhvillimit tė programeve

Nga: Ndricim Topalli
Publikimi: 24/10/2016 20:27

Para se mund tė shkruajme dhe tė ekzekutojė programin e parė, ne duhet tė kuptojmė mė nė detaje se si programet C++ zhvillohen. Mė poshtė ėshtė njė grafik qė pėrshkruan njė zhvillim tė thjeshtė:

Grafiku i zhvillimit tė njė programi kompjuterik

Grafiku i zhvillimit tė njė programi kompjuterik

Hapi 1: Pėrcaktoni problemin qė ju dėshironi tė zgjidhni.

Ky ėshtė hapi "ēfarė", ku ju identifikoni se ēfarė duhet tė zgjidhni. Ideja fillestare ku ju identifikoni se ēfarė do tė programoni mund tė jetė hapi mė i lehtė, ose mė e vėshtirė. Por konceptualisht, ėshtė mė i lehtė. Gjithēka qė ju duhet janė ide tė qarta dhe tė pėrcaktuara mirė, dhe ju jeni gati pėr hapin e ardhshėm.

Mė poshtė janė disa shembuj:

- "Unė dua tė shkruaj njė program qė do tė mė lejojė mua tė shkruaj numra, pastaj tė llogaris mesataren."

- "Unė dua tė shkruaj njė program qė lexon nė njė skedar tė ēmimeve tė aksioneve dhe parashikon nėse aksionet do tė ngrihen apo ulen."

Hapi 2: Pėrcaktoni se si do tė zgjidhė problemin.

Ky ėshtė hapi "si", ku ju tė pėrcaktoni se si do tė zgjidhni problemin qė doli nė hapin 1. Ky ėshtė edhe hapi qė ėshtė mė e lėnė pas dore nė zhvillimin e programeve. Thelbi i ēėshtjes ėshtė se ka shumė mėnyra pėr tė zgjidhur njė problem - Megjithatė, disa nga kėto zgjidhje janė tė mira dhe disa prej tyre janė tė kėqija. Shumė shpesh, njė programues merr njė ide, dhe menjėherė vazhdon tė programoje pėr zgjidhjen. Kjo shpesh gjeneron njė zgjidhje qė bie nė kategorinė e keqe.

Nė mėnyrė tipike, zgjidhje tė mira kanė karakteristikat e mėposhtme:

- Ata janė tė drejtpėrdrejta.

- Ata janė tė dokumentuara mirė (sidomos supozimet qė bėhen).

- Ato janė tė ndėrtuara nė module, kėshtu qė pjesė/module mund tė ripėrdoren apo tė ndryshohet mė vonė pa ndikuar pjesėt e tjera tė programit.

- Ato janė tė qėndrueshėm, dhe mund tė rigjenerohen apo tė shfaqin mesazhe tė dobishme kur ndodh diēka e papritur.

Kur ju uleni dhe filloni tė shkruani kode menjėherė, ju zakonisht mendoni "Unė dua tė bėj _kėtė_", kėshtu qė ju do tė zgjidhni njė rrugė qė mendoni se ju dėrgon nė pėrfundim mė shpejt. Kjo mund tė ēojė nė zhvillimin e programeve qė janė tė brishta, e tė vėshtira pėr tu ndryshuar ose zgjeruar, ose kanė shumė tė mangėsira.

Studimet kanė treguar se vetėm 20% e kohės sė njė programuesi ėshtė shpenzuar duke shkruar programe. 80% e kohės tjetėr shpenzohet duke ndrequr gabimet. Kėshtu qė ėshtė e vlefshme tė shpenzoni pak mė shumė kohė tė planifikoni projektin tuaj pėrpara se tė filloni me programimin.

Hapi 3: Shkruani programin

Qė tė shkruajme njė program, na nevojiten dy gjėra: Sė pari duhet tė kemi njohuri tė gjuhės programuse qė dėshirojmė tė shkruajmė programin. Sė dyti, na nevojitet njė kompilor is gjuhės programuese. Nė mėsimet e ardhshe do shpjegojme se si mund tė instalojmė kompiloret.

Programet C++ duhet tė kenė njė format emri si: emėr.cpp, ku emri zėvendėsohet me emrin e programit tuaj. Vazhdimsia e emrit te dokumentit .cpp i tregon kompilerit (dhe ju) se ky ėshtė njė program C++. Vini re se disa njerėz pėrdorin .cc nė vend tė .cpp, por ne ju rekomandojmė tė pėrdorni .cpp.

Gjithashtu vini re se njė program kompleks nė C++ kanė dokumente tė shumta .cpp.

Hapi 4: Compilimi

Qė tė hartojė njė program, na nevoitet njė kompilues. Puna e kompiluesit ėshtė e dyfishtė:

1) Tė kontrollojė programin tuaj dhe sigurohet qė programi juaj ndjek rregullat e gjuhės C++. Nė qoftė se jo, kompileri do tė tregojė gabimet e gjendura pėr t'ju ndihmuar tė identifikoni se ēfarė duhet rregulloni.

2) Tė kthej ēdo dokument tė kodeve nė njė dokument tė gjuhės sė makinės e quajtur njė dokumenti objekt. Dokumenti objekt zakonisht emėrohet emėr.o ose emėr.obj, ku emri ėshtė emri i njėjtė si dokumenti .cpp. Nėse programi juaj do kishte 5 dokumente .cpp, kompilori do tė gjeneronte 5 dokumente objektesh .o.

Hapi 5: Lidhja

Lidhja ėshtė procesi i marrjes sė tė gjitha dokumenteve objekt te kompiluara nga kompiler dhe i kombinon ato nė njė program tė vetėm ekzekutues qė ju mund tė ekzekutoni dhe pėrdorni. Ky proces bėhet nga njė program i quajtur lidhės.

Hapi 6: Testimi

Nė kėte faze ju jeni nė gjendje tė ekzekutoni programin tuaj dhe tė shihni nėse ai prodhon rezultatet qė ju prisni. Nėse jo, atėherė ėshtė koha pėr pėrmirėsime. Ne do tė diskutojmė rregullimet nė mė shumė detaje sė shpejti.

Reklamė

Komentet (0)

Kontrolloni emrin dhe provojeni pėrsėri.
Kontrolloni vendodhjen dhe provojeni pėrsėri.
Kontrolloni komentin dhe provojeni pėrsėri.
Fjalėkalimi nuk ėshtė i saktė. Shkruani fjalėkalimin siē shihet nė fotografi dhe provojeni pėrsėri.
Shtoni komentin tuaj




Ju keni edhe 1000 karaktere


Shkruani fjalėn qė shikoni nė fotografi
UHA98

Sharje dhe gjuhė agresive nuk lejohen nė Perspekti.
Reklamė